קרן לוי אפק

התמונה שלי
קרן לוי אפק סטייליסטית לעיצוב הבית, אופנה ומה שבניהם. הפרטים הקטנים, הצורות והצבעים המקיפים את חיי ממלאים אותי אושר פשוט וילדותי. אשמח לחלוק אתכם מנסיוני ולמלא את ביתכם ועולמכם מעולמי זה. אני משדרגת חפצים ורהיטים על ידי ריפוד וצביעה, יוצרת קומפוזציות בחלל הבית עם צביעת קירות וטפטים, הדבקת קרניזים וכל העולה על רוחי ודימיוני. ניתן לפנות אלי בכל שאלה במייל kukutchka@gmail.com

יום שלישי, 29 בינואר 2013

הדס ואני


 

יום אחד הטלפון צילצל...

אמן Christopher Stott, מתוך uarespace.com


הזדמנות נפלאה לשיתוף פעולה,
הדס רצתה להכניס לביתה חמימות ואווירה.



מתוך society6


אז נסענו קרוב והפלגנו רחוק

ביתה של הדס שבירושלים, לאחר צביעה וארגון מחדש של חפצים מן הקיים.


טוב לא כל כך רחוק...


ורוח חדשה נשבה לה

אמן Christopher Stott, מתוך sweet-station



בחרנו חפצים ופריטים חדשים, עירבבנו עם חפצים קיימים
ויצרנו שילובים חדשים ומפתיעים בתקציב קטן.

פינת כניסה בביתה של הדס, שילוב בדים במסגרות מחנות יצירה, שטיח משוק הפשפשים וקונסולה מ"אותנטיקה" שבמבוא חורון.
 
 
 
 
גם דגים יכולים לעוף, מתוך society6

 
 
 
מסגרת מתקלפת משוק הפשפשים שנצבעה בתכלת רענן,
שימשה אלמנט דקורטיבי בחלל לתחושה מלאה .
 

ביתה של הדס, סטיילינג וצביעה דקורטיבית, קרן לוי אפק.




פרט עיטור על הקיר




רדיאטור ישן ולא בשימוש מתחת למדף, כוסה בפלטת עץ צבועה בצבע הקיר,
למראה נקי ושלם.


ביתה של הדס, סטיילינג וצביעה דקורטיבית, קרן לוי אפק.




עציץ על שולחן


תמונות לפני

איזה מזל שהדס התקשרה.....





 

2 תגובות:

  1. זה הסלון שלי.

    איזה מעצבת מוכשרת!

    עיצבת לי סלון וכניסה שהם בדיוק מה שרציתי, בלי לוותר על מה שאת מאמינה בו.
    היית קשובה, גמישה, סבלנית ונעימה.
    הצעת מקומות מוצלחים לקניות, ובאת עם רעיונות יצירתיים בכל התהליך.
    השקעת מעצמך בפגישות, והקדשת זמן בנדיבות ומתוך שמחה.
    היית מקצועית וישרה לכל אורך הדרך.

    כיף לעבוד איתך ואני ממליצה בחום לכולם.

    הדס

    השבמחק
  2. איזה כיף! תודה גם לך על האמון שנתת בי .... היה מדהים ..

    השבמחק

תגובה